Główne wyniki międzynarodowego badania umiejętności dorosłych PIAAC 2023
Kompetencje cyfrowe uczniów w Polsce – co wiemy z badań międzynarodowych?
Małe miasta wobec wyzwań idei uczenia się przez całe życia
Metoda Bilansu Kompetencji w międzykulturowym poradnictwie zawodowym. Potencjał i bariery
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Model dla podmiotów zewnętrznego zapewniania jakości
Model wspierający w doradztwie. Raport z badania doradców zawodowych w kontekście wdrażania ZSK
Opisywanie kwalifikacji wolnorynkowych, sektorowych i nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych
Osiągnięcia matematyczne i przyrodnicze czwartoklasistów. TIMSS 2023: trendy, wyzwania, perspektywy
Praktyki czytelnicze polskich uczniów
Prognoza zapotrzebowania na zawody i kwalifikacje. Perspektywa BCU
Przyjmowanie perspektywy – polscy piętnastolatkowie w badaniu PISA
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Gospodarki Odpadami (SRK GO)
Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023
Umiejętności na polskim rynku pracy. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023.
Zintegrowany System Kwalifikacji – rozwiązania dla szkolnictwa wyższego
Zmiana zawodowa. Wielkie wysiłki w imię niepewnych efektów